باشگاه مشتریان بیمه سرمد
    •    
        • رونمایی از اولین باشگاه مشتریان صنعت بیمه کشور
          تعداد بازدید: 1319       تاریخ انتشار: دوشنبه 09 آذر 1394
          طی مراسمی به مناسبت سومین سالگرد تاسیس شرکت بیمه سرمد که با حضور آقای علیرضا هادی مدیر عامل و سایر اعضای هیات مدیره شرکت بیمه سرمد، سهامداران بانکی و سرمایه گذاری، نماینده بیمه مرکزی ج.ا.ا، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و مدیران ارشد شرکت های بیمه گذار، نمایندگان و کارگزاران برتر و اصحاب رسانه در محل هتل هما تهران برگزار گردید، از اولین باشگاه مشتریان در صنعت بیمه کشور رونمایی شد.

          به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سرمد، در این مراسم که با حضور آقایان دکتر اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران، دکتر حجت اله صیدی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، دکتر محمدرضا جاوید مدیر عامل گروه توسعه اقتصادی رستا، اسکوئی مدیر عامل آرمان صادرات سپهر و حسینی نسب مدیر عامل همیاری غدیر، حبیب میرزایی معاون نظارت بیمه مرکزی، مهندس علی اکبر اولیاء دبیر کل سندیکای بیمه گران، اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی بانک های صادرات، شهر و بیمه سرمد برگزار شد، آقای علیرضا هادی با بیان اینکه بر اساس استراتژی های کلان بیمه سرمد، رویکرد متفاوتی در ارائه خدمات به مشتریان در دستور کار هیات مدیره شرکت قرار گرفته است، به سهم 6 درصدی بیمه سرمد از  پورتفوی بیمه های عمر و سرمایه گذاری اشاره و عنوان نمود که شخصی سازی و ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتریان یکی از مزیت های نسبی این شرکت است و امروز راه اندازی باشگاه مشتریان در بیمه سرمد برای اولین بار در صنعت بیمه کشور، مؤید رویکرد و نگاه ارزنده مجموعه همکاران ما در بیمه سرمد به جایگاه مشتری است.
          وی افزود: در یک بنگاه اقتصادی سهامداران انتظار سودآوری و بازگشت سرمایه کوتاه مدت را دارند و ما بر اساس این رویکرد از سهامدارانمان خواسته ایم در این موضوع صبور باشند.
          هادی به نقش و اعتبار سهامداران به عنوان پشتوانه های سرمایه ای شرکت اشاره نمود و خاطر نشان ساخت: مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک صادرات ایران و بانک شهر به عنوان دو سهامدار عمده بیمه سرمد در این راه از برنامه ها و طرح های هیات مدیره حمایت می کنند و امید می رود در باشگاه مشتریان بیمه سرمد  ارزشی فراتر از محصولات و خدمات بیمه ای را برای مشتریان فراهم آوریم.
          در بخش دیگری از این مراسم آقای مهندس مهدوی معاونت طرح و برنامه شرکت بیمه سرمد ضمن معرفی اهداف پروژه باشگاه مشتریان بیمه سرمد به عنوان نخستین باشگاه مشتریان در صنعت بیمه کشور به بیش از دو سال تلاش و برنامه ریزی صورت پذیرفته در فرایند راه اندازی و آماده سازی زیرساخت داده ای مورد نیاز برای ارائه خدمات به مشتریان در این باشگاه اشاره نمود و گفت: باشگاه مشتریان یک ابزار ارتباطی مستقیم و دوسویه با هدف ایجاد احساس ارزشمندی در مشتریان بیمه سرمد است که به عنوان ابتکاری نوین و عملیاتی در زمینه  وفادارسازی و ارتباط با مشتریان اهدافی از جمله ایجاد ارزش هایی برای مشتری، فرا‌تر از ارزش های ذاتی کالا‌ یا خدمات و همچنین قدردانی از اعتماد و وفاداری آنان از طریق عوامل انگیزشی مادی، معنوی و عاطفی راه اندازی شده است.
          مهدوی در تشریح مهمترین ویژگی های باشگاه مشتریان بیمه سرمد به عضویت خودکار بیمه گذاران شرکت در باشگاه، عضو پذیری از افراد به غیر از بیمه گذار و بیمه شده های بیمه سرمد، اتصال خودکار به پایگاه داده مشتریان شرکت، دعوت از دوستان برای عضویت جهت گسترش فرهنگ بیمه ای و انجام عملیات بیمه گری (تمدید، واریز حق بیمه و...) اشاره نمود و افزود: در برنامه های آتی توسعه باشگاه تلاش خواهیم نمود منافع و مزایای بیشتری را برای اعضای باشگاه ایجاد نماییم، به نحوی که مشتریان شرکت بیمه سرمد، همواره ارزشی فراتر از محصولات و خدماتی بیمه ای ارائه شده را دریافت نمایند.
          لازم به توضیح است که بر اساس استراتژی های بازاریابی و توسعه بازار شرکت بیمه سرمد در ارتباط با مشتریان، کلیه اشخاص حقیقی می¬توانند از طریق آدرس http://club.sarmadins.ir  با عضویت در باشگاه مشتریان بیمه سرمد ضمن استفاده از طرح ها و جشنواره های امتیازی این شرکت در صورتی که در گروه نمایندگان یا بیمه گذاران و بیمه شدگان بیمه سرمد نیز هستند، از خدماتی از جمله مشاهده بیمه نامه های صادر شده، جزئیات سوابق و خسارت های پرداختی، سوابق افراد بیمه شده تحت تکفل و ... بهره مند و با شرکت در طرح های امتیازی بر اساس رویه های تعریف شده از مزایای خرید، تمدید و یا انتقال بیمه  نامه هایی از جمله انواع بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری، خودرو، آتش سوزی و مسئولیت نیز بهره مند شوند.